Obchodní podmínky
Obchodní podmínky internetového obchodu se řídí níže uvedeným nákupním řádem, a to i platnou legislativou a obchodními zvyklostmi. Veškeré nabízené zboží pochází od výrobců nebo od autorizovaných dovozců pro ČR. Na zboží je poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce či dovozce. Více o záruce a reklamacích v reklamačním řádě.
Objednané zboží
Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami a zároveň potvrzuje svou způsobilost k právním úkonům. Pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní e-mailovou adresu, bude mu na ni
doručená odpověď na uvedenou objednávku. Pokud Vám nedojde odpověď na uvedenou objednávku na Vámi uvedenou e-mailovou adresu, tak nás v nejbližším možném termínu kontaktujte.
Objednávka je vždy považována za závaznou pro obě strany, není-li dohodnuto jinak.
Storno objednávky ze strany kupujícího
Objednávku lze stornovat telefonicky nebo emailem, pokud je objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má prodejce nárok na náhradu škody, prokazatelných nákladu spojených s expedicí zboží.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat do ČR, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. O zrušení objednávky bude zákazník informován.
Dodání zboží
Zboží je standartně expedováno do dvou pracovních dnů pokud je řádně objednáno do 16.00 hodin. V případě, že zboží není skladem je expedováno do 14 dnů a i o delší dodací lhůtě je zákazník vyrozuměn telefonicky nebo e-mailem.
V případě delší dodací lhůty může zákazník stornovat objednávku telefonicky nebo e-mailem.
Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem firmy Marcel Sušovský-K2Auto. Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty jako balík nebo dobírku. Je možné se také domluvit na dopravě dodavatelem .
Převzetí zboží
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození zásilky, je zákazník povinen za přítomností dopravce zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Dodatečná reklamace nemusí být později uznána. Reklamace se podává u dopravce tj.České pošty – musí být podána zákazníkem. V případě problémů nebo jakýkoliv nejasností nás neprodleně kontaktujte.
Dopravné-dobírkovné-balné pro ČR
Objednané zboží si můžete nechat dovést dodavatelem (od 49,-Kč) po telefonické nebo písemné dohodě pouze okres Ostrava,Frýdek Místek,Nový Jičín. Dobu dodání zboží si domluvíme telefonicky.
Dopravné v ČR a na Slovensko účtujeme dle aktuálního ceníku České pošty. V případě, že se objednané zboží musí z technických či jiných důvodů rozdělit do více zásilek, dodavatel si vyhrazuje právo navýšit cenu dopravného a informovat zákazníka o navýšení telefonicky nebo e-mailem.
Způsob platby
Platba v hotovosti - při osobním odběru zboží
Platba dobírkou – při zaslání zboží na dobírku – platba při převzetí zboží.
Platba na účet – bankovním převodem předem.
Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží
U zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má kupující – nepodnikatel – fyzická
osoba podle Obč.zák. právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních obalech spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty a to včetně faktury či dokladu o koupi a záruční list (pokud byl vystaven). Zboží nesmí být zasláno na dobírku. Následně bude zákazníkovi poslána příslušná finanční částka. Náklady na vrácení zboží neproplacíme.
Odpovědnost za správnost údajů
Informace na webových stránkách mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti. Prodejce tedy
nemůže bezvýhradně garantovat správnost jejich obsahu.
Ochrana osobních údajů
Prodejce shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon, e-mailovou adresu. Tyto informace slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků.
Závěrečné ustanovení: Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím.
Záruční doba a záruční list
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem.
Záruční doba se řídí platnými legislativními předpisy a dle záručních podmínek výrobce.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v tomto případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené u firmy K2Auto.cz, kontaktujte nás na emailu nebo tel.čísle uvedeném v kontaktech. Do dvou dnů budete informováni o způsobu vyřízení reklamace.
Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu. Firma K2Auto.cz neručí za případné poškození před přijetím zboží. Zboží nesmí být zasláno na dobírku.
Vyřízení reklamace
Dodavatel posoudí oprávněnost reklamované závady a o způsobu vyřízení reklamace budeme zákazníka informovat emailem nebo telefonicky. Poté bude zákazníkovi zboží zasláno nebo dobropisováno.
Lhůta na vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní, a začíná běžet dnem převzetí reklamovaného zboží firmou K2Auto.cz.
ADR
ČOI se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha, IČO 00020869, internetová adresa http://www.coi.cz, bližší informace naleznete rovněž na internetových stránkách http://adr.coi.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č.524/2013 ze dne 21.května 2013 o řešení spotřebitelských sporů určená pro řešení spotřebitelských sporů (tzv. ADR).